2015. december 6., vasárnap

E. Lockhart: A hazudosók

Egy gyönyörű és előkelő család.
Egy magánsziget.
Egy ragyogó lány, akinek baja esett; egy szenvedélyes fiú, aki a társadalmi igazságot keresi.
Egy négyfős baráti kör – a Hazudósok, akiknek a barátsága pusztító fordulatot vesz.
Egy forradalom. Egy baleset. Egy titok.
Hazugságok hazugságok hátán.
Igaz szerelem.
Az igazság.
A hazudósok a többszörös díjnyertes író, E. Lockhart új, modern, intelligens, titokzatos regénye.
Olvasd el!
És ha valaki megkérdezi, mi történik a végén, csak HAZUDJ!
Könyv értékelése: 88%

5 megjegyzés:

  1. Hűha! Én mondom, ez a könyv eszméletlen jó, pedig a leírásból ez nem derül ki. Ne higgyetek neki, ne hagyjátok ki!
    Köszi szépen!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett.!
    Ezt nem vártam. ��

    VálaszTörlés
  3. Ez szörnyű!! Soha nem olvastam még olyan könyvet, amely ennél nagyobb csalódást okozott volna! Nem hiszem el, hogy így lett vége!!! Majdnem elsírtam magamat...olyan jó lett volna ha másként végződik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem pont a befejezése koronázza meg az egész könyvet:) Imádtam ezt a könyvet, az utolsó pár fejezetnél már szinte pörgettem a lapokat, annyira kíváncsivá tett. Csak ajánlani tudom annak, aki szereti a triplacsavaros, de nem feltétlen boldog befejezéseket. :)

      Törlés